Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Κόβεται το sex ;

Οι τελευταίες 4-5 μέρες ήταν σκέτη τρέλα. Εκτός από βουνό διαβάσματος που με ακολουθεί ακόμα και τώρα, παρ' όλο που το αγνοώ επιδεικτικά, είχα περισσότερες ώρες στη δουλειά από ότι άλλες εβδομάδες. Είναι αξιοθαύμαστο το τι βασανιστήριο μπορεί να φανταστεί ένα 10χρονο για να μην κάνει μάθημα. Μου βγάλανε την πίστη! Πρέπει να ζητήσω ιατρική κάλυψη και επίδομα για εργασία σε δυσάρεστο περιβάλλον. Μα να σου λέει το "κούτσικο": "Δεν θέλω να κάνω μάθημα", και να καταστρέφει το βιβλίο με ψαλίδι. Και όταν εσύ πας να σώσεις το βιβλίο που ο καημένος ο γονιός έχει πληρώσει, σου κόβει το δάχτυλο. Αλλά όλα όσα ήθελα να κάνω στο παιδί εκείνη την στιγμή, ήταν έκνομα και το μόνο που θα μου εξασφάλιζαν είναι να μου πάρουν την άδεια ασκήσεως και να πάω και "μέσα".

Για να ηρεμήσω, λοιπόν αποφάσισα να θυμηθώ, ότι μου έχουν λείψει τα αφρόλουτρα. Που πετάς κάμποσα άλατα μέσα στην μπανιέρα και μουλιάζεις. Έκανα ένα σήμερα και ηρέμησα. Έτσουζε ακόμα λίγο το χέρι μου, αγνόησα λίγο το κεφάλι μου που σκεφτόταν ότι το περιμένει διάβασμα και μπήκα σε κάτι που είναι ζεστό και μυρίζει μωβ ορχιδέα. Και σε αυτό το σημείο έκανα μια από τις πιο παράξενες διαπιστώσεις ever. Δεν θα με πειράξει αν καταργηθεί το sex από τον κόσμο.I would so easily give that "habit" up!Δεν λέω ότι δεν είναι ευχάριστο ή whatever.Απλά θα μπορούσα άνετα να ζήσω και χωρίς αυτό. Βέβαια, ίσως απλά μιλάω εκ του ασφαλούς, αλλά θα προτιμούσα ας πούμε μια μπανιέρα ξέχειλη με ζεστό νερό, παρά ένα γύρο "σεξάκι" που λέει και η κολλητή μου.


Δεν είναι αναγκαίο της ευτυχίας συστατικό. Είναι απλά ένα γεγονός που βοηθά να εκκρίνει το σώμα σου μια βιοχημική ένωση, την αμίνη που ονομάζεται σεροτονίνη. Ο νευροδιαβιβαστής αυτός, σχετίζεται με την κατάθλιψη όταν βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ σε υψηλά προκαλεί απίστευτη ευφορία. Δηλαδή θα είμαι χαζοχαρούμενο την επόμενη μέρα. Βέβαια, σεροτονίνη θα παράγει ο οργανισμός μου ακόμα κι αν φάω μια μπανάνα. Αλλά το sex προτιμάται συνήθως, έναντι αυτής!


Θέλω να πάρω ένα laptop γιατί έχει γαμηθεί η μέση μου στο γραφείο με το desktop. Δεν μπορώ άλλο κάθε φορά που σηκώνομαι να ακούγεται η μέση μου σαν τα γρανάζια της πρώτης μηχανής του James Watt. Είμαι κρυουλιάρα τελικά. Θέλω την κουβέρτα μου, την άνεση μου και ένα βολικό και μικρούλι pc στα πόδια μου.

3 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Kόβεται και παρακόβεται.
Με τόσες αρρώστιες που σέρνονται κιόλας...

~ Χρυσόψαρο ~ είπε...

Δεν είπα το αντίθετο! Και όχι μόνο από πλευρά ασθενειών, αλλά έτσι όπως το έχουν καταντήσει δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο(αυτοσυγκρατούμαι για να μην θάψω κανέναν).
Μπορείς να αποκομίσεις ευχαρίστηση πραγματική από πολλά άλλα πράγματα, και η απώλεια του δεν θα μου κοστίσει(μεγάλες κουβέντες).

~ Χρυσόψαρο ~ είπε...

Όσο για τις ασθένειες, μακάρι να υπήρχε σωστή ενημέρωση για τα STDs και να τα έπαιρνε ο κόσμος στα σοβαρά. Μας αφορά σε αυτή τη χώρα μόνο όταν μας τυχαίνει. Και δεν υπάρχει καμία μέριμνα από πουθενά.