Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Μια απίστευτη νύστα

Κονόμησα laptopάκι για αυτό το post. Δανεικό, αλλά δε βαριέσαι. Έχω βάλει στο μάτι ένα να πάρω γιατί δεν την παλεύω άλλο. Όταν αφήνω το desktop ανοιχτό να κάνει seed στα torrent που κατεβάζω, νομίζω ότι κοιμάμαι σε αεροδρόμιο από το θόρυβο που κάνει το ανεμιστηράκι του επεξεργαστή. Λατρέυω τα πληκτρολόγια από τα laptops. Είναι μικρούλια και γλυκούλια και βολεύουν απίστευτα.

Έχω παρατηρήσει ότι έχω γίνει λιγάκι ρηχή τώρα τελευταία. Δεν φταίω εγώ. Πότε-πότε με πιάνουν οι μαλακίες μου.Αποφάσισα η δημοσίευση αυτή να γίνει πολύ κουλή. Γιατί τις τελευταίες μέρες τα γρανάζια του κεφαλιού μου παραδουλεύουν και βγάζουν εικόνες παράξενες, αλλά όταν προσπαθώ να τις κάνω λέξεις χάνονται και γίνονται ηλιθιόμετρα.
  • Θα ήθελα πολύ να πάρω τηλέφωνο έναν πρώην μου για να με ακούσει να έχω οργασμό με κάποιον άλλο.
  • Θα ήθελα να ανέβω στο λόφο της Αγίας Παρασκευής στην Άρτα μια νύχτα και να κοιμηθώ εκεί.
  • Θα ήθελα να είχα φίλο έναν λαγό και να μπορούσα να του μιλάω για όσα γίνονται. Να κάναμε παρέα.
  • Θα ήθελα να ήμουν στα αλήθεια ένα χρυσόψαρο. Δεν έχει σημασία αν ήμουν σε γυάλα ή ωκεανό. Δεν θα το καταλάβαινα εξάλλου.
  • Θα ήθελα να τελειώσω το "περί έρωτος και άλλων δαιμονίων" που το έχω παρατήσει στη σελίδα 70 εδώ και καμια εβδομάδα.
  • Θα ήθελα να είχα ένα μαύρο μονόκερο.

Take into consideration, ότι αυτές οι δηλώσεις έχουν γίνει ενώ έχω πιεί λιγάκι και νυστάζω απίστευτα. Κύριος παράγοντας, βέβαια, είναι ότι είμαι εντελώς τζαζλή (που θα έλεγε και μια ψυχή)
.
Καληνύστα σας!