Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

Dear Santa, please define "Good"

My Dear Santa,
Όπως όλοι είπα κι εγώ φέτος να σου γράψω κάτι. Τα περσινά Χριστούγεννα, όπως θα παρατήρησες κι εσύ, με έκλασες στα (γκουχ...), -τέλος πάντων- που δεν έχω στην τελική. Επειδή είμαι ανώτερος άνθρωπος είπα να σε συγχωρήσω και να σου ζητήσω κάτι, ώστε να επαναπροσδιορίσουμε τη σχέση μας. Αν και το ζώδιο μου λέει ότι αυτό το μήνα τα πράγματα θα μου πάνε σχετικά καλά, άμα βάλεις και εσύ ένα χεράκι λέω να περάσω καλύτερα από τις άλλες χρονιές που αν και ήμουν πολύ καλό παιδάκι, επέμενες να με φτύνεις κανονικότατα.
Ξέρω ότι λόγω του κράχ και την οικονομικής κρίσης έχεις χάσει και συ πολλά στο χρηματιστήριο και δεν θέλω να σε φορτώνω με περιττά έξοδα. Πάντως αν σου περισσεύει κανα ψιλό, θέλω να βγάλω ένα δίπλωμα οδήγησης οπότε να ξέρεις ότι με βολεύουν τα μετρητά. Αν πάλι έχεις πρόβλημα με τα χρήματα, και δεν θέλω και να λες ότι σε φέρνω σε δύσκολη θέση, μπορείς να μου φέρεις κάτι που δεν είναι υλικό. Θεωρώ αυτονόητο τη χαρά και την ευτυχία γιατί αμά μου φέρεις δώρο και έχεις μια μούρη μέχρι το πάτωμα, θα μου το γκαντεμιάσεις και θα το χάσω. Φέτος, λοιπόν, τα Χριστούγεννα θέλω έναν γκόμενο. Ξέρω, όμως, ότι μερικές φορές πας να τη βγεις λάδι με κάτι φτηνά δώρα του κώλου, όπως όταν ήμουν μικρή, οπότε έχω ορισμένες απαιτήσεις ως προς τα χαρακτηριστικά του.
Θέλω να είναι έξυπνος, όμορφος, ευρηματικός, συζητήσιμος, ετοιμόλογος, φιλόζωος, δυναμικός, ανεξάρτητος, αποστομωτικός, γλυκός, τρελός, απρόβλεπτος, γοητευτικός, κοινωνικός, λογικός, μονογαμικός, καθαρός και καλός στο sex. Θα ήθελα επίσης να έχει χιούμορ, γούστο, λέγειν, πειθώ, μόρφωση και ωραίο χαμόγελο. Ακόμη, σου ζητώ να μην είναι γκρινιάρης, να μην έχει ψυχολογικά προβλήματα, να μην έχει ροπή προς εθιστικές ουσίες και κυρίως να με καταλαβαίνει όταν έχω περίοδο. Δεν θα ήθελα να είναι δήθεν, ψεύτης, βίαιος, τεμπέλης. Και τέλος, να μην είναι μαλάκας!!
Ξέρω πως είναι σχετικά νωρίς για να στο ζητήσω αλλά καταλαβαίνω πως ζητάω κάτι το λιγουλάκι δύσκολο, οπότε έχεις διορία ως την Πρωτοχρονιά και όχι τα Χριστούγεννα, φέτος. Θέλω επίσης να λάβεις υπόψη σου ότι σου έστειλα νωρίς το γράμμα μου ώστε να πάρω αριθμό προτεραιότητας. Μην μου κάνεις καμιά πουστιά και δώσεις όλα τα καλά αλλού. Επειδή, όμως, είμαι καλόβολος άνθρωπος ξανασκέψου το θέμα με τα μετρητά! ;)

Kisses,
Your always good girl(το τονίζω always good)
Χρυσόψαρο