Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Σήμερα θα ασχοληθούμε με νόμους...


Σήμερα θα ασχοληθούμε με νόμους.
Ο νόμος του Άντερσον: Οποιοδήποτε σύστημα ή πρόβλημα, όσο περίπλοκο και να είναι, αν το κοιτάξεις με ακριβώς τον κατάλληλο τρόπο γίνεται ακόμα πιο περίπλοκο.
Απόλυτη αρχή: Η ομορφιά δεν χώνεται πιο βαθιά από την επιδερμίδα, η ασχήμια μπορεί να φτάσει το κόκκαλο.
Το παράδοξο του Τρίσχμαν: Μια πίπα δίνει σε έναν σοφό άνθρωπο χρόνο να σκεφτεί και σε έναν ηλίθιο κάτι να βάλει στο στόμα του.
Νόμος της Ευτυχισμένης Άγνοιας: Ότι δεν γνωρίζεις, είναι αυτό που θα σε πληγώσει.
Παρατήρηση του Τσέστερτον: Είδα την αλήθεια και δεν βγάζει νόημα.
Δεύτερος νόμος του Σίσλομ: Κάθε φορά που τα πράγματα φαίνεται να πηγαίνουν καλά, κάτι σου έχει ξεφύγει.
 Ο νόμος του Μπράουν: Μην προσβάλλεις κάποιον με στυλ, ενώ μπορείς να το κάνεις με ουσία.
Νόμος του χαρακτήρα και της εμφάνισης: Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, απλά χειροτερεύουν.
Νόμος του Τσέις περί επιτυχίας: Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, να εμπιστεύεσαι ανθρώπους που έχουν να χάσουν όσα κι εσύ.
Αξίωμα του Κολ: Η συνολική ευφυΐα του πλανήτη είναι σταθερή, παρ’ όλο που ο πληθυσμός αυξάνεται.
Νόμος του Κουρτουά: Αν οι άνθρωποι άκουγαν αυτά που λένε, θα μιλούσαν λιγότερο.
Νόμος του Ντέιβ περί επιβίωσης: Να μιλάς σε όλους γλυκά πάντα και να αγοράσεις ένα Ντόπερμαν.
Πρώτος νόμος της συνδιάλεξης: Μην αντιπαρατίθεσαι με έναν ηλίθιο. Οι άλλοι μπορεί να μην καταλάβουν τη διαφορά.
Είναι πολλά… Πάρα πολλά!! Ο Μέρφυ είχε δίκιο όταν έλεγε πως είτε θέλεις είτε δεν θέλεις, όσο καλά κι αν τα έχεις προγραμματίσει όλα θα πάνε σκατά. Είναι στη φύση μας να περιπλέκουμε τα πράγματα με ένα τέτοιο μοναδικό τρόπο που να μην ξεμπλέκουν. Κάνουμε λάθη την πιο κρίσιμη στιγμή όσο ψύχραιμοι και λογικοί λειτουργώντας άνετα αλλά και υπό πίεση.
Σε αυτή τη μίζερη ζωή, όλοι θέλουμε κάτι. Αυτό το κάτι αλλάζει ανάλογα με τη χρονική περίοδο, τη διάθεση και τις καταστάσεις που βιώνουμε. Θες μια δουλειά, έναν 5 να περάσεις Διαφορικό και Ολοκληρωτικό Λογισμό Ι, θες έναν τέλειο γκόμενο, θες λεφτά γιατί τελειώνει ο μήνας και εσύ έχεις κάνει πλούσια τη Misko γιατί τρως μια βδομάδα μακαρόνια.
Εγώ –έτσι όπως κατάντησα- θέλω να ηρεμήσω. Να γυρίσω σπίτι και να μην σκέφτομαι πως τα έχω κάνει έτσι σκατά. Εδώ είναι το σημείο που το παίζω σοφή και δίνω συμβουλές.
§  Να μην εμπιστεύεσαι, λατρεία μου, τους άντρες. Ή να σε πηδήξουν θέλουν ή να σε πηδήξουν. Δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική.
§  Να διαβάζεις πρώτο εξάμηνο για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί τελειώνει πριν το καταλάβεις και την έκατσες στην εξεταστική και δεύτερον, γιατί θα γράψεις πρόοδο κάποια στιγμή και θα πάρεις τα (γκουχ) μου.
§  Να έχεις δίπλα σου παρέα. Μόνιμα! Αισθάνομαι πολύ μόνη αυτή την περίοδο. Όχι επειδή είμαι πρωτοετής φοιτήτρια, αλλά επειδή την έκαναν απότομα πολλά άτομα από τη ζωή μου και μου κακοφάνηκε.
§  Να μάθεις να διαχειρίζεσαι λεφτά πριν πας φοιτητής. Και να έχεις πάντα στο σπίτι προμήθειες. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα ξεμείνεις από φαί!
Και που λες, έφτασα 19 χρονών για να ανακαλύψω τι είναι να είσαι τόσο συναισθηματικά μπερδεμένος. Όχι, ερωτευμένη δεν είμαι. Μην το χέσουμε τελείως. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι έχω ένα σύμφυτο ταλέντο να σκέφτομαι πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Είναι παρόμοιο με το μαλάκας. Σε πιάνουν κότσο γιατί έχεις φιλότιμο.
Μια μικρή κρίση για να κάνω μια ασύνδετη δήλωση: Γιατί πιστεύεις έναν άνθρωπο; Τι λόγο έχεις να δείξεις εμπιστοσύνη; Η σοφή μου μανούλα είπε: «Παιδί μου, στη ζωή σου δεν έχεις λόγο να πιστέψεις κανέναν. Αν ποτέ το κάνεις, θα είναι από φιλότιμο και μόνο. Όχι από λόγο…». Οφείλω να ομολογήσω πως μέχρι τώρα δεν μου έχει ζητήσει κάτι άλλο και λέω να την ακούσω.
p.s.: Credo quia absurdumCertum est, quia impossibile

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Ότι είναι αδύνατο, δεν είναι κατ' ανάγκη παράλογο.

~ Χρυσόψαρο ~ είπε...

Οι δύο φράσεις είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους...Είναι σίγουρο επειδή είναι αδύνατο.Το πιστεύω επειδή είναι παράλογο είναι άλλη ιστορία...

Unknown είπε...

A...