Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Του αγίου "Σχεδόν"

- Πως έγιναν όλα έτσι σήμερα; Τη σχολή την έχασες, εμένα δεν φτάνουν τα χαρτιά μου για να μείνω με απόσπαση, το παιχνίδι για το Wii δεν μπορούμε να το πάρουμε... Του Αγίου Ανεπαρκή είναι σήμερα;

-Δεν τα λες καλά... Τη σχολή την έχασα για 25 μόρια, ακύρωσαν μια ήδη εγκριθείσα απόσπαση και η προπληρωμένη δεν μπορεί να κάνει παραγγελία γιατί το Metroid έχει 40 λεπτά του ευρώ παραπάνω. Του Αγίου Σχεδόν είναι.

Νιώθω το χέρι της μάνας μου νωρίς το πρωί. Είχα βγει χτες το βράδυ και γύρισα αργούτσικα. Με το ζόρι άνοιξα το ένα μάτι.

-Σήκω να μπεις στη σελίδα του υπουργείου. Βγήκαν οι βάσεις!

Και εγώ το είχα σίγουρο ότι είχα περάσει ΣΤΥΑ. Είχα και 500 μόρια πάνω. Του πούστη, πόσο να ανέβαινε; Ψάχνω τον κωδικό μου. Που στο διάολο έβαλα τα χαρτιά από το στρατό; Το είχα σημειώσει εκεί πάνω. Το θυμάμαι... Πάλι, ρε μάνα, συμμάζεψες; Τίποτα δεν βρίσκω... Έβαλες τα χαρτιά από το στρατό μαζί με το φύλλο παραγγελίας της oriflame;

Πατάω τον κωδικό μου. Αποτέλεσμα: Πολυτεχνείο, Μηχανικοί. Το κοιτάω σαν να είχα πατήσει κάτι λάθος. Ξαναδοκίμασα. Δεν μπορεί... Δεν το περνάω αυτό το συναίσθημα για ακόμα μια φορά. Έκανα πολλά για να το στερηθώ τώρα. Έδωσα κομμάτια εαυτού και σάρκας. Δεν βοηθάει που ακούω Placebo όσο γράφω.

Παίρνω ένα μαξιλάρι και πάω στο σαλόνι. Έμεινε ο αδερφός μου να κοιτάει αναλυτικά για το πανεπιστήμιο. Κοιτάω το κενό... Θυμάμαι τι είχα πει. Αποκλείεται να πάνε τα πράγματα καλά χωρίς τίμημα. Ήθελα να πάω αλλού γαμώτο. Είχα κανονίσει να είμαι αλλού...

If I only could make a deal with God
And get him to swap our places

Τσατίζομαι με τον εαυτό μου που δεν τα καταφερε. Με την καταστροφολογία των ΜΜΕ που χτυπιότανε ότι θα πέσουν οι βάσεις και η ΣΜΥ ανέβηκε 5000 μόρια. Η δικιά μου 700... Με το πανεπιστήμιο που πέρασα και είναι μακρυά. Με το στραβό μου το μυαλό που δεν δήλωσε ακόμα και καραβανάδες...

Γαμώτο είχα υποσχθεί στον εαυτό μου πως όταν έβγαιναν οι βάσεις απλά θα έλεγα σε ποια σχολή πέρασα χωρίς να το ψειρίσω πολύ... Ά, ρε αδερφέ! Με σκότωσε αυτό το "του Αγίου Ανεπαρκή"...

Στο τέλος αυτό που θα θυμούνται για σένα είναι το αποτέλεσμα. Ποιός θυμάται αυτόν που προσπάθησε; Ή αυτόν που παραλίγο τα κατάφερε; Διαλύθηκα φέτος: 3 ώρες προπόνηση την ημέρα, 37 κιλά μείον, διάβασμα... Έπρεπε να πάνε τα πράγματα καλά. Μου το χρώσταγε ο Θεός γαμώτο!

Ούτε ο αδερφός μου θα πάρει μετάθεση για τα μέρη μας. Δεν φτάνουν λέει τα δικαιολογητικά. Από του χρόνου ξαναπροσπαθήστε... Μια τρύπα στο νερό, ήρθε για δύο μήνες με απόσπαση και πάλι πίσω. Λέγαμε να συμμαζευτούμε φέτος. Να μαζέψουμε και κανένα ψιλό. Είναι ακριβά να κάνεις εγχείρηση για τα μάτια. Δύο χιλιάρικα ζητάνε. Με δύο χιλιάρικα παντρεύομαι κι ας φοράω και γυαλιά!

Νυστάζω... Μπορώ να κοιμηθώ μέχρι να κάνω χαρτιά για Erasmus;

4 σχόλια:

Unknown είπε...

1. Του Αγίου Σχεδόν είναι σήμερα, αυτό ήθελα να πω.

2. Όταν θες βοήθεια, ακούς Helloween ή Gamma Ray, και όχι Placebo.

3. Μου φαίνεται απίθανο να πιστεύεις τί λένε τα ΜΕΕ. Απλά έτυχε να άκουσες τους προλογισμούς τους, ευτυχώς χωρίς να τους ακολουθήσεις.

4. Να ονειρεύεσαι μεγάλα πράγματα, και να κατακτάς όσα μπορείς. Αν ονειρεύεσαι μικρά, μια ζωή θα ζεις με μια σκιά στην ψυχή σου που θα σου μουρμουρίζει συνέχεια ότι μπορείς και καλύτερα αλλά δεν το κάνεις.

5. Ο Μηχανικός δεν είναι αυτός που επιδιορθώνει μηχανές μόνο. Είναι κι αυτός που μαθαίνει πώς λειτουργεί ο κόσμος.

Unknown είπε...

6. Χέστηκα για τη μετάθεση. Εγώ δεν είμαι εθισμένος με τη δουλειά μου. Την εκμεταλλεύομαι.

7. Ψιλά υπάρχουν. Οι αποφάσεις υστερούν λίγο.

8. Με την προσπάθεια που έκανες απέδειξες την άθραυστη δύναμη της θέλησής σου σε κάποιον πολύ πιο σημαντικό από το βαθμολογητή. Στον εαυτό σου. Τώρα ξέρεις ότι δε σε σταματάει τίποτα, αυτοί πάλι όχι.

9. Πάω αύριο και βάζω άλλα 40 λεπτά στην κάρτα και το παραγγέλνω το Metroid.

10. Για το τί σου χρωστάει ο Θεός, κάνε λογαριασμό μαζί του όταν κοπασει η "καταιγίδα". Τώρα η θύελλα μαίνεται ακόμη.

11. Το Διάβολο, από την άλλη πλευρά, τον βρίσκεις όποτε θες. Ακολούθησε το παράδειγμα του Ντίνου και πούλησέ του την ψυσταριά σου για μια σχολή της επιθυμίας σου.

Unknown είπε...

12. Εγώ παντρεύομαι με πολύ λιγότερα λεφτά και συγκεκριμένα με 0,11 Ε.

13. If there's a possible chance for something that can be
called Future, behind the spiral,
the only way to find out, is to leave the final frontier
to Eternity and fly!

Unknown είπε...

Απαιτώ να διορθώσεις τη δημοσίευση τώρα αμέσως! Ούτε έτσι τα είπα αλλά ούτε και έτσι όπως τα παρουσιάζεις τα εννοώ. Εδώ θα καταλάβει ο άλλος ότι είμαι κανένας κακούργος...