Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Mama Mia

Την αγαπάω τη μαμά μου εδώ που τα λέμε. Όχι μόνο επειδή είναι μαμά μου υποθέτω. Ας αφήσουμε στην άκρη ότι ώρες-ώρες με κάνει να θέλω να την πνίξω. Σήμερα ήταν από τις μέρες που την συμπαθώ. Σκάει μύτη στο δωμάτιο μου, ενώ εγώ ήμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι.
"Να σε ρωτήσω. Έχεις γκόμενο;"
Αν δεν ήμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι θα είχα τσακιστεί από την ξαφνική κρίση απελευθέρωσης της μάνας μου γιατί συνήθως διακατέχεται από ένα πνεύμα πουριτανισμού.Με πιάνει ένα γέλιο και συνέρχομαι.
"Αυτή τη στιγμή το μόνο που έχω είναι διάβασμα"
"Αχα...Καλά...Και με ποιόν μιλάς το βράδυ αργά τηλέφωνο;"
"Συνήθως με το Γιώργο"
"Και τι είναι ο Γιώργος;"
"Gay"
"ιιιιιιιιιιιιιιιι"
ΓΚΝΤΟΥΠ (*ήχος που ισοδυναμεί με την κρούση μεγάλου αντικειμένου με το πάτωμα*)
Ωραία, τώρα θα έχει ησυχία να διαβάσω.

And in order to give some credit to my mother.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Τί είπεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

υπάρχουν και οι γκέη
και οι στρέητ
και οι γκέη που το παίζουν στρέητ

υπάρχουν και οι μπάη
που το παίζουν στρέητ

~ Χρυσόψαρο ~ είπε...

Όλοι εξυπηρετούν ένα σκοπό...Και οι gay είναι αναγκαίοι...Αυτοί που έχουν διαφορετικές προτιμήσεις δεν βλάπτουν κανέναν.Αυτοι που έχουν διαφορετικές προτιμήσεις και το παίζουν αλλιώς βλάπτουν τον εαυτό τους. Όπως και να έχει, εμένα δεν με πειράζει.