Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Ηπειρώτικο Χώμα

Έφτασα σπίτι μου. Η λέξη "σπίτι" μου φαίνεται λίγη γι' αυτό που νιώθω πια για τούτο τον τόπο. Είναι κομμάτι από την ψυχή μου, αν όχι η ψυχή μου ολάκερη. Κι όχι μονάχα οι άνθρωποι. Ως και το νοτισμένο χώμα που μυρίζει βροχή.

Έχω μέρες που έφτασα, αλλά δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ για να γράψω. Ανάσαινα βαριά και βαθιά, ώστε όλα τα μόρια του αέρα να με γεμίζανε. Ήθελα να γράψω ένα άρθρο για κάπου αλλού, αλλά άφησα αυτή την υποχρέωση για όταν είμαι έτοιμη να σκεφτώ τι άφησα πίσω. Και δεν είμαι... Δεν θέλω να σκεφτώ, δεν θέλω να θυμάμαι. Θέλω να φχαριστηθώ όσα ένιωσα όταν το φθαρμένο μου Vans πάτησε ξανά στην πόλη της Άρτας.

Σκέφτομαι πως θα 'θελα να είχα ένα σπίτι στο Πάπιγκο ή στο Τσεπέλοβο και να αγναντεύω τα βουνά. Θα 'θελα να μ' αφήνανε να περιπλανιέμαι στα Τζουμέρκα, να με παρατήσει κάποιος στο Μέτσοβο ή στην Κόνιτσα. Θέλω να κάνει κρύο και να μην με νοιάζει. Να κρυσταλλώνουν τα χνώτα μου και να χορταίνει το μάτι μου άσπρο τοπίο. Θα 'θελα να ξαναπάω στο Ζάλογγο και να κοιτάω ως εκεί που φτάνει το μάτι.

Θα 'θελα να μείνω αγκαλιά με την καρυδιά της αυλής και υπόσχομαι να βλογάω κάθε σταγόνα βροχής που θα την ποτίζει...

Μόνο όταν απομακρυνθείς από κάτι καταλαβαίνεις πόσο άξιζε για σένα. Έφτασα σπίτι μου. Καρδιά μου...

ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ~Χρυσόψαρο~

Υ.Γ.: Τις επόμενες μέρες θα ασχοληθώ με άλλους bloggers που έχω παραμελήσει...

1 σχόλια:

-War Machine- George είπε...

Αυτό το συναίσθημα είναι πασίγνωστο πιστεύω για κάθε άνθρωπο. Το ίδιο νιώθω και εγώ για τη γειτονιά μου, που δεν είναι και η καλύτερη στον κόσμο... Μένω στα 50 μέτρα από τις φυλακές Κορυδαλλού, όχι και η ιδανικότερη για να μεγαλώσει κανείς... Να φανταστείς για να παίξεις ποδόσφαιρο δεν υπήρχε γήπεδο 5χ5 ποδοσφαίρου, και παίζαμε στο γήπεδο του ΑΣΥΛΟΥ ΑΝΗΛΙΚΩΝ την ώρα που δεν είχαν προαυλισμό οι ανήλικοι κρατούμενοι. Είχαμε κονέ τον σωφρονιστικό υπάλληλο (δεσμοφύλακα) και ξέραμε τι βάρδια είχε και πηγαίναμε εκείνη την ώρα και παίζαμε μπάλα. Πολλοί άνθρωποι και μόνο στη σκέψη της ιδέας δεν φαντάζονται τον εαυτό τους να κατοικεί στη γειτονιά μου, πόσο μάλλον να "σπαταλεί" τα παιδικά του χρόνια εδώ... Αν θα έπρεπε να την παρομοιάσω με κάτι θα ήταν ένα γκέτο μαύρων στο Μπρονξ της Αμερικής. ΟΧΙ! Δεν ζούνε μαύροι εδώ (δεν έχω κάτι με τους μαύρους, δεν είμαι ρατσιστής) αλλά για να μην έχεις προβλήματα έπρεπε στο πίσω μέρος του μυαλού σου να έχεις πάντα 3 απαράβατους κανόνες:
1ον: Αν δεν θες να σε ληστέψουν και να σε λιώσουν στο ξύλο το βράδυ δεν κυκλοφορείς με λιγότερο από 3 άτομα μαζί σου.
2ον: Δεν τσακώνεσαι με κανέναν αν δεν ξέρεις με ποιους κάνει παρέα. Υπήρχαν τύποι που αν τους στραβοκοίταζες με ένα τηλ. μάζευε 11 άτομα (και όχι για να παίξετε μπάλα μεταξύ σας...) και μέτα μάζευες τα δόντια σου από το πάτωμα...
3ον: Δεν κάνεις παρέα με Νικαιώτες γιατί κατευθείαν θεωρείσαι "προδότης"... και πάλι μαζεύεις τα δόντια σου από το πάτωμα...
Δεν γίνομαι μελοδραματικός, αλλά όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν και γίνονταν μόνο στη γειτονιά μου. Τώρα ο Κορυδαλλός είναι πολύ trendy και normal μέρος. Οι τραμπουκισμοί αυτοί έχουν εκλείψει.
Σε κούρασα ~ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ~ αλλά αυτό που θέλω να πω όμως είναι αυτό ακριβώς που επισημανες και εσύ. Την γειτονιά μου δεν την αλλάζω με τίποτα..... ~WAR-MACHINE OUT~